91 in Persian
1
کسانی که در پناهگاه عالیات زندگی می کنند
    او در سایه خداوند متعال استراحت می یابد.
2)
من در مورد خداوند اعلام می کنم:
او پناهگاه من است ، محل امنیت من است.
    او خدای من است و من به او اعتماد دارم.
3)
او شما را از هر دام نجات خواهد داد
    و شما را در مقابل بیماری ترمینال محافظت می کند.
4
او شما را با پرهای خود می پوشاند.
    او شما را با بالهای خود نجات خواهد داد.
    وعده های وفادار او زره و محافظت شماست.
5
از وحشت شب نترس
    پیکان نیست که در طول روز پرواز کند.
6
از بیماری که تاریکی را فراموش کرده است نترس ،
    و نه فاجعه ای که ظهر رخ می دهد
7
اگرچه هزار نفر در کنار شما خواهند بود ،
    اگرچه ده هزار نفر در اطراف شما می میرند ،
    این شر شما را لمس نخواهد کرد.
8
فقط چشمان خود را باز کنید
    و ببینید که چگونه شریر مجازات می شوند.
9
اگر خداوند را سرپناه خود قرار دهید ،
    اگر بالاترین پناهگاه را بسازید
10
هیچ بدی بر شما غلبه نخواهد کرد.
    طاعون به خانه شما نزدیک نمی شود.
11
زیرا او به فرشتگانش فرمان می دهد
    برای محافظت از شما در هر کجا که هستید.
12
آنها دست شما را خواهند گرفت
    بنابراین شما حتی نمی توانید پای خود را با سنگ صدمه بزنید.
13
شیرها و کبرا را زیر پا می گذارید.
    شیرها و مارهای وحشی را زیر پایتان خرد خواهید کرد!
14
خداوند می گوید: "من کسانی را که مرا دوست دارند نجات خواهم داد.
    من از كسانی كه به نام من اعتماد دارند ، محافظت خواهم كرد.
15
وقتی آنها با من تماس بگیرند ، من جواب خواهم داد.
    من با آنها مشکل خواهم داشت.
    من آنها را نجات و احترام خواهم گذاشت.
16
من با عمر طولانی به آنها پاداش خواهم داد
    و نجات من بده. "

Comments

Popular posts from this blog