טוב ורע: האלוף 2:8-17; 3:1-7, 22-24.
אדם נאמר לא לאכול מן העץ של הידע של טוב ורע. אשתו, איב ועצמו אכלו ממנו וידעו מה הרשע והוסרו מגן עדן. מאז, אנשים מחפשים את שלהם  "גן עדן. " הם מחפשים  "אוטופיה, " גן עדן,  ", a " ארץ מובטחת,  "a " נירוונה  ", ללא אלוהים. יש להם דעות משלהם, דתות, ותיאוריות על אלוהים, החטא, השטן, ישוע והעצמי... הם להתעמק בכתות (עדי יהוה, מורמונים, מדעי הנצרות, סיינטולוגיה, ההינדואיזם, בודהיזם, תשומת לב, יוגה, מדיטציה, עידן חדש, מגיה, וכו '...).
בכל פעם שמישהו דוחה, או שהוא בורים של אל התנ ך ובנו, ישוע המשיח, הם ינסו הרבה "שבילים". אבל יש הרבה דרכים שנראות נכון לאנשים, אבל הן דרכי המוות (Pr. 14:12). יש רק דרך אחת לאלוהים וזה על ידי בנו, ישוע (יוחנן 14:6; מעשים 4:12). , מכיוון שהאדם הוא חוטא. הוא זקוק לישו , אם ישו הוא לא הלורד. אז אייזאה 5:18-25 מתרחש , הרשע נקרא טוב. טוב נקרא רשע המוסר להתבלבל (הפלה, זהות מגדרית, נישואים חד-מיניים, וכו '...). . כתוצאה מחתרנות וסטיות
. אנחנו צריכים לקרוא לחטא, לחטא כולם חטאו (Rom .3:23; 6:23). התרופה היחידה היא דמו של ישוע. . לאלוהים יש תוכנית לכולם תוכניותיו טובות, מושלמות, מלאות תקווה ושלוות (ג'ר. 29:11). כאשר אתה מקבל את ישוע לתוך לבך וקורא בתנ ך, המילה היחידה של אלוהים, אתה יודע מה טוב ומה הוא רע. רוח הקודש תוביל אותך לכל האמת. . תבטח בישו ובתנ ך היום ולהיות חופשי.

Comments

Popular posts from this blog