in Cantonese.....

  點解耶穌來了
                                                               閱讀: 馬克15:29-47
耶穌在十字架上, 路過的人嘲笑他。 佢哋叫佢救自己。 猶太領袖聽到耶穌話佢係彌賽亞, 彼拉多聽到佢話佢係猶太人的國王。 耶穌在十字架上等了六个小时。 佢請老竇畀佢哋, 並體驗佢老竇嘅缺席。 由中午到下午3点一直有天黑。 他大聲喊道: "一切結束了。" 佢完成佢嘅任務。 佢將佢嘅靈魂交親父的手中, 死咗。 發生地震, 聖殿嘅面紗由上親下都蒙上了一層。 十字架上的百岁老人驚呼耶穌係神的兒子。 耶穌被從十字架上移走, 放在墳墓裏。
為什麼耶穌要做一切? 佢點解死在十字架上? 答: 為我哋嘅辛酸。 佢為你和我而死 聖經話個個都犯了罪 (羅馬書 3:23;6:23)。 冇人係無辠嘅。 我哋應該受永遠的懲罰。 但神, 父派耶穌, 佢個仔, 取代我哋嘅位置。 他因死在十字架上, 他帶走了我所有的恩分 (約翰福音 3:16-19)。 佢 D 血有力量寬恕和洗淨我們的恩分 (約翰福音 1:7-9)。
如果我哋相信佢同佢所做嘅事, 我哋就會被原諒 (羅馬書 10:9-10)。 天堂係有準備嘅人帶嚟嘅地方 (約翰福音 14:1-6)。 耶穌係上天堂的唯一道路 (行為 4:12)。 你對耶穌所做的事有信心嗎? 接受耶穌作為你噶人主咊救主 (約翰福音 1:12)。 做好事, 做好事, 對你來說並不足以上天堂 (titus 3:5)。 你必須重生 (約翰福音 3:1-7)。 現時接受耶穌進入你的心。 禱告, 請佢原諒你既罪, 感謝他死在十字架上, 為你流下他的血。  上帝愛你

Comments

Popular posts from this blog